Hvem tar jeg kontakt med dersom jeg har problemer med TV/Internett?

Alle henvendelser angående TV- og Internettabonnement rettes til våre leverandører.

Internett og kabel-TV leveres hovedsakelig av GET (telefon 21545454).

Unntakene er:

Kalvskinnsgata 2: her leverer Real Company nettløsning (kundesupport@realnett.no) og mulighet for riks-TV.

Kongens gate 34 og 49: her er det analogt signal for kabel-TV fra Canal Digital. Kongens gate 66: her kan det bestilles TV-signal fra riks-TV.

 

Hjemmesentral for Internett og TV er montert i leilighetene GET leverer til. Leietakere må selv kontakte GET og opprette kundeforhold for å få aktivert Internett, og evt. bestille TV-dekoder, selv om det er inkludert for disse leilighetene. Dersom man ønsker TV på egen hybel kan man kjøpe et av GETs alternativer selv, med priser fra 49,-/mnd. Dekoder bestilles fra GET via deres kundesenter eller hentes ut direkte fra deres adresse Brattørkaia 17, 7010 Trondheim (rett ved brua som går mellom Trondheim Sentralstasjon og Trondheim Hurtigbåtterminal). Ved endt leieforhold er leietaker selv ansvarlig for å si opp sitt kundeforhold og returnere dekoder til GET. Dette gjøres enten ved å sende i post eller ved å levere direkte til deres servicekontor med adressen ovenfor.